fredag 15 augusti 2008

Trevlig helg!

Vill önska er alla en trevlig helg!! Vi åker i väg på en liten tripp igen....



Som en fin avslutning på veckan har vi fått 2 st utmärkelser...



Den ena kom från Dalatorpet. Det är Linda som har den fina bloggen. Har haft turen att få träffa och bekantat mig med Linda ett antal gånger genom bloggandet och loppisen. En underbar och glad tjej med en lika go familj och vackert gammalt hus. Kika gärna in där vetja...

Den andra utmärkelsen fick vi från En inredoholics bekännelser. Bara namnet på bloggen är så härligt tycker jag. Det är Jannice som driver denna vackra blogg. Hon visar underbara bilder i härliga grå/vita färgskalor från deras vackra stenhus. Såå snyggt!

Tack så jättemycket för dessa utmärkelser! Humöret blir liksom på topp av såna här små överraskningar, men hur i allsin dar ska jag kunna välja ut 3 st att skicka dessa till. Nä, det grejar jag inte. Jag är alldeles för diplomatisk och ger den till alla er härliga tjejer som driver dessa underbara inredningsbloggar...

Trevlig helg!! Vi ses på Söndag!! Kraam /Susanne

31 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ha det så trevligt på er tripp..undrar vart ni ska nu ?
Kram Anette

Skatan sa...

Njut av resan och välkommen åter :)

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen!

Jag gillar verkligen en inredohoics sida. Hon viasar såå mycket fint

Have a nice trip

Kram Lena

Ann-Catrin sa...

Härligt att byta miljö för ett litet slag!!

ha det så jättebra!
Ses snart!
kraam A-C

Inspiration i vitt sa...

Jag förstår att du får så många utmärkelser, det är ju alltid lika kul att titta in till dig/er.
Din lilla låda är så fin och med rara saker upp på.
Jag har nåt liknande men vet inte riktigt vart jag ska ha mina än.
Ha det så kul kram /Ingela b.

Viola sa...

Hejsan, ha det så trevligt på er utflykt. Grattis till dina utmärkelser. Dessa är du verkligen värd, du har ju en underbar blogg. Ha det så gott, kram Viola

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul med nya utflykter!

Grattis till fina utmärkelser!

Kram och en skön helg!

Annas skattkammare sa...

Ha ni också en trevlig helg! Ha en mysig tripp! Grattis till utmärkelserna. Kram /Anna

sommar-rummet sa...

HEJ!
Länge sen... Grattis till dina utmärkelser o ha det gott på den lilla troppen... KRAM

På min gatan i stan sa...

Ha en härlig helg! :-)

Kram Martina

På min gatan i stan sa...

Ha en härlig helg! :-)

Kram Martina

Willewira sa...

Grattis till dina utmärkelser och ha en riktigt trevlig tripp i helgen!

kramar Willewira

Graadskan sa...

Trevlig helg till dig också! Blir inte alls nyfiken på vart ni ska åka... Men du kan väl berätta efteråt i alla fall?!? ;)

Kram Camilla

LOPPISLIV sa...

Ha det så trevligt på lilla trippen. Och GRATTIS till dina utmärkelser, dem är du väl värd!! Din blogg är alltid lika inspirerande med underbara bilder. Alltid en fröjd att titta in här. Kram Paula

Hannatildas hörna sa...

hej svejs!

vad skoj att du hittade till min blogg! Jag ska erkänna att jag är konditor, men det är många år sen...Nu blir det inte så mycket bakande på ett tag för symaskinen åker fram snart, konståkningssäsongen börjar om några veckor och jag brukar förse både dottern och hennes kompisar med både klänningar och kjolar, det är lika roligt det, att skapa i tyger som i marsipan!
Kikar förbi dej till veckan på din loppis. Ses! Kram kram
Elin/hannatilda

Unknown sa...

Vilken mysig blogg du har.
jag är ganska ny i blogg världen.Såg att du varit hos Sara i Gamla Stan, jag var där igår, det hittar du i min blogg...har min bästa vännina i samma hus som hennes butik, så det blir besök ganska ofta.
Ha en skön helg.

hemtrevnad marie sa...

Grattis till dina utmärkelser!
Hoppas ni får en härlig tripp..kom precis själva hem från en liten minisemester till Örebro...
kramis

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till utmärkelserna!
Ha en trevlig helgtripp!
Kram.

Lilla Trollbacken sa...

Grattis till utmärkelsen, och ha en trevlig tripp!
Kram
Gabrielle

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dina utmärkelser! Härligt med en liten tripp.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

MiaMaria sa...

Grattis...grattis....

HA´en trevlig trip!!!!!!!!!

MiaMaria

Mamma C sa...

Hoppas ni har det trevligt på er lilla tripp. Grattis till din utmärkelse.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Hej Susanne och Alice!

Nej då tjejer, jag har inte glömt bort er underbara blogg, der har bara varit semester, hi, hi... Men nu har jag, denna regniga lördag, läst igen allt jag har "missat" och gud så jag njuter, ni är så duktiga! Kände bara hur inspirationen steg :-) Nu när hösten börjar närma sig (vilket det faktiskt känns som när det är sådant här väder) så kommer den där otroliga inrednings-lustan och tar en! Helt plötsligt vill man boa in sig och köpa nytt och piffa som bara den, kuddar, plädar, gardiner, lampor... Ja det finns inget slut på det :-) Tyvärr kom jag inte uppåt något mer i sommar, för den veckan vi passade huset hos svärföräldrarna var det kanonväder och vi tillbringade varje ledig minut vid vattnet och oj så vi njöt! På nätterna så sov vi ute på det inglasade uterummet och det var så mysigt (det regnade några kvällar/nätter och då kan jag lova att det var riktigt mysigt och romantiskt :-) sen vaknade man av ljuset tidigt på morgonen, rena ljus-terapin! Så tyvärr kom jag inte iväg som tänkt, men ni ska veta att jag tänkte mycket på er iaf och hoppas att vi kan ses vid ett annat tillfälle istället :-)

Sköt om er gulliga ni så "hörs" vi!

Varma kramar till er från mig!
/Camilla i Örebro

Tvert-om-tanten sa...

Gratulerer med utmerkelsene, og inne hos meg ligger enda en og venter!

Klem

Unknown sa...

Hoppas du får det mysigt i Sthlm.
Tack för gulliga kommentarer om min blogg, det värmer så.

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till utmärkelserna!!!

Vacker bild du visar..!

Kram, Jenny

<3

ColonialEast sa...

Härliga bilder från Rosendal! Urmysigt ställe - men med getingar - nej tack! Tack för butikstipset också. Ska verkligen försöka ta mig dit. Hoppas ni har trevligt på er lilla resa! Kram!!

lottens vita och gröna sa...

gooo resa till goa du och grattis till era utmärkelser, ni är värda ett lass om dan! varmvarmkram lotten

♥ Fyra årstider sa...

Grattis! Svårt att skicka vidare utmärkelser, man vill ge den till alla. Jag fick min första igår när jag kom hem från Kreta.
Kram Lotta

Jeanette sa...

hello, i have visit your blog. i do not understand what you writing but your pictures are so beautiful! i would like to link your blog to mine, if you don`t mind?...i would like to invite you on my blog just jeanette.
kram jeanette

C De-sign sa...

GRATTIS till utmärkelserna, de är ni värda!!! Hoppas att ni har en fin liten resa! Kramar fr C

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin