fredag 22 januari 2010










alla foton av Hannas form

I dag visar jag en ny serie smycken som är bland de vackraste jag sett... Bara älskar färgerna och sättet de är kombinerade på... Alla i underbara dova pasteller och silver...

................................

Serien heter Maïa, bara namnet talar om hur vackra dom är, tycker jag...


De är designade och tillverkade av Sussi och Marie.

Just nu finns de att beskåda och beställa på Formexmässan i monter nr: AG:34.
Kommer nog bli en storsäljare...
...............................................................
kram och Fredags puss från Suss

14 kommentarer:

Skatan sa...

Hej Frun.

Ja, de där är verkligen vackra. Gillar färgerna skarpt!

Dessutom gör fotot dem rättvisa!

Hoppas allt är bra med dig. Här är läget under kontroll. I morgon kommer familjen hem. Äntligen :) Fast innan dess skall jag njuta lite av tjejbesök...

Vi ses!

Anna

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, sagolikt vackra smycken och fin modell Sara är och Hannas bilder gör inte saken sämre... trevlig helg! Mari.

ANETTESHUS.COM sa...

Veldig vakre smykker!! ... og nydelig bilder ikke minst;)

Ha en fin helg, Susanne!

Klem
Anette:)

Casa Loda sa...

Vackra bilder, vackra smycken!
Trevlig helg!
Annika

Malmkakan sa...

Jisses vilka vackra, varma smycken!
Dom där får man allt hålla utkik efter...

Trevlig helg!
/ Cecilia

Norregård sa...

Hej!!
Så fina smycken!!
Kommer nog hänga runt många halsar snart;o)
Trevlig Helg!!
Kram Kram Malin

Vintage House sa...

ja de är underbara tyvärr är jag ingen smyckesmänniska, men man kanske kan bli... ha en ljuvlig helg kram sandra

Vintage House sa...

ja de är underbara tyvärr är jag ingen smyckesmänniska, men man kanske kan bli... ha en ljuvlig helg kram sandra

Systrars söta sa...

Visst var de vackra...var där och kikade på dem igår :-)) Vill haaaaa....kram kat

Mamma C sa...

Visst är dom vackra, hoppas det går bra och det blir en storsäljare.
Kram mamma C

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Suss!

ÅÅ, så förvånad jag blev..så kul, gulliga du. Sussies och Maries halsband är så fina...har själv ett runt min hals med en liten buddha som jag kommer att älska.

Var i Maïas monter igår, Sussie hade gjort den så fin, tråkigt nog ligger den inte så bra till...men jag HOPPAS att många hittar dt ändå.

ÅÅÅÅ, Susanne..ALLTID så otroligt underbart att komma hit till din fina blogg...du har verkligen förmågan att skapa ett vackert hem, HOPPAS så få komma och hälsa på någon gång!

VARMASTE kramen
Hanna

Unknown sa...

Åhh, gulliga du:-)
Vad roligt att du tycker om dom, hoppas du kan få se dom "live" snart...
Det är så roligt att vara på Formex, har träffat så många vänliga, härliga människor.
Det vore så roligt att träffas.
Stor Kram

Mitt vita lantliv sa...

jätte fina smycken, synd bara att jag inte kan bära dem, skulle nog inte passa till en man.
Fast vem skulle märka nån skillnad?

Ha en jätte mysig helg!

Kramar Daniel

sanne sa...

Var inne hos söta Sussi och gjorde en beställning så snart kan ni köpa smyckena hos kungkarusell.se

Smyckena är gjorda i bla halvädelstenar och i de mest underbara färger som kan kombineras med varandra.
Sanne/kungkarusell.se

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin