tisdag 20 april 2010

Filled with cups instead of winebottles...

I dag fick min Franska flasktork komma in från uterummet. Nu står den på första parkett och stoltserar. Eller snarare tar upp all plats... *fniss*
I sommar ska jag ha den i uterummet igen, men då med mina gamla lerkrukor på krokarna...

Mina sötaste Engelska muggar hänger på krokarna...
....................
Today I moved my French bottledryer from our gardenroom in to the kitchen... Now it´s standing proudly on a table and taking far to much of the little space I have in the kitchen... But it´a beauty! Don´t you agree?
........................
Kramelikram till er alla godingar!
Susanne

14 kommentarer:

Lillstuga sa...

Hej vännen!!!
Det ska bli så trevligt att träffa dig och ta en fika! Jag är ledig
fredagar så då passar det bra för mig.
Kram Anna

Unknown sa...

Fiiiint,
har en sak till dig i bloggen,
Kram

På landet vid havet sa...

Flasktorken är bara hur snygg som helst! *Vill också ha* =) Men du har rätt...tar nog upp en del plats.

Trevlig kväll!
Kram Mia

Unknown sa...

Vill ha en sådan!! Den är så snygg, men jag kan tänka mig att den tar sin plats. Snygg lampa där också
kram Anna

Vintage House sa...

Hej,
Flaskställningen är ljuvlig bara älskar dom:) har en jättestor själv, tack för idén med att ställa ut den på verandan....
kram
sandra

Mamma C sa...

Det var en snygg sak som tog plats.
Kram mamma C

beate sa...

kuuul!

nyt kvelden

klem beate

angela walker jewelry sa...

What a great idea!
Health and happiness,
Angela
http://angelawalkerjewelry.blogspot.com/

Skatan sa...

Men nej, det där har du missuppfattat;) Klart du skall leva livet med gott vin, ostar och långa mjuka baguetter...precis så skulle jag använda mitt flaskställ. Fylla det med alla tomma flaskor... I ett annat liv, i en annantid...Nu skulle jag vara störtnöjd med vackra muggar :)

Lillstuga sa...

Då får jag säga grattis i förskott på din fördelsedag vilket nr det nu är, hihi!!
Nästa fredag blir bra. Hör av dig när du vet vilken tid som passar.
Du är så välkommen!
Kram

Det vita dårhuset sa...

Men vad i hela friden får du all inspiration ifrån kvinna????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du slutar ju aldrig att spruta ut roligheter... Danke ;)

Kramen

(eddas) sa...

Kjempefin den saken og henge kopper på:)
ha en flott dag
eddaKlemmer

Masy sa...

så morsomt innslag!! bare fantasien setter grenser, det er jo helt sikkert :-) måtte smile her, lekkert ble det jo.
ha en flott onsdag!
mvh
masy

LantlivsAnette sa...

Åhhh du, det där stället är sååå fint, jag har beställt ett som är nytillverkat, men gammalt är ju snyggast...
Ha det så bra
Kraaam Anette

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin