tisdag 16 augusti 2011

animalfarm


I dag är det en underbar dag!

För i dag kommer vår älskade Alice bralliz hem igen!!! Hon har bara varit borta ca 10 dagar, men fy vad jag har saknat henne. Hon har varit i Stockholm och dansat, dansat och dansat.

Brallizen har även haft kameran med sig och nu börjar jag nästan få fotoabstinens, hehe. Aldrig någonsin har jag väl sett så mycket jag vill fota som nu när jag varit utan kameran.

Det jag visat er de senaste dagarna fotade jag alldeles innan hon åkte.


I övre hallen har mitt vita plåtskåp hamnat. Ovanpå det har jag min lilla animalfarm. Olika djur som ibland åker fram här och var. Tyckte det var synd att bara stoppa in dom i ett skåp.

.........................

Today is a wonderful day! Because today our darling Alice is coming back home again. She has been in Stockholm for ten days and danced and I have missed her enormously.

On top of the metal cabinet I keep my little animalfarm when I don't decorate with them around the house.

have - a - nice - day - everyone - I - know - this - mother - will

Susanne

15 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Hihi ja det var mej en fin liten farm;) Så kul att hon kommer hem idag. Kram Johanna

Tinas bo sa...

Vilket härligt plåtskåp!!
Hade ett sånt en gång, men var så otroligt dum, och lät det stå kvar i källaren, när jag flyttade ut!!
Ett sånt misstag gör jag aldrig mer!!

Kram Tina

Anonym sa...

Förstår din längtan efter din dotter. Vill inte tänka på när våra små blir så stora.
Himmel vad fint du har hos er!
Katrin <3

Unknown sa...

Hello Susanne

Hug her tight - she might not understand why - but she sill one day - when she becomes a mum.

x

Loulou

Elsa sa...

Wow, fint plåtskåp!

FORMELLE DESIGN sa...

Förstår om du längtar! Härligt skåp och fina hästar!

//Johanna

Linda sa...

Jättefint plåtskåp och sött med djuren ovanpå. :) Kram Linda

[room] by sofie sa...

Klart du inte ska stoppa in djuren i skåp. De står superduperfint där!!!

Kram SOfie

Elina sa...

Så fina små djur! Skönt att kameran kommit till rätta igen! :-)

Kram Elina

Daniela sa...

Enjoy your day Susanne!

Anna S sa...

Kan förstå att du saknar Alice. Fint att hon kommer hem. :)

Så fina djuren är ovanpå metallskåpet. Jag gillar också att samla på diverse djur i rätt färger.
Har ett hästhuvud i sten och små metallhundar.

Mvh Anna S

Room of karma sa...

Gillar ditt plåtskåp, masssssssor!

kram CC

G:a Affären sa...

Förstår att du saknat och längtat efter Alice.
Jag gillar hästarna, skarpt! Och skåpet förstås!
/C

Vida sa...

så superfina hästar...och så superläckert bord i förra inlägget..du måste visa om det fick flytta in;))

hoppas Brallizen har haft dansroligt och gott för dej att hon är hemma;D

strålandesolkram
Vida

Cez sa...

so nice for you that Alice is back!!!!! the white cabinet is amazing!!! big hugs my friend!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin