fredag 11 maj 2012

messy friday


a new little lamp in our kitchenwindow


Jag kan verkligen sammanfatta min fredag som stökig!
Har väldigt lätt för att påbörja saker för att i nästa sekund börja med något annat roligare. Så var även fallet i dag.

Började skriva texter som sedan övergick till skåprensning och som av någon anledning slutade med att jag målade lite tavlor.
Fast vad gör det, jag kan göra klart det andra i morgon, hehe...
Kram på er!

................................

Not much to show you today. My workarea is still a big mess, hehe. I started to do some work (writing) this morning and then I went through everything in our cupboards. That was not so fun though, so I started to paint instead. Which was much more fun, and the mess can I deal with tomorrow... :)

All my love to you!
Susanne

5 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
hehe,,,,,,ja så blir det ibland :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

helen tilston sa...

It is always much more productive to paint. The housework will always wait but when you are in the zone to paint, I fully permit you to do so.
Have a great weekend

Helen xx

Candylei sa...

Yes, painting is fun and the results are rewarding. ;-)

Lisa sa...

Vilken fantastisk lampa du har i fönstret i ditt vackra hem, var kommer den ifrån?
Hälsar nyfiket
Lisa

House number 11 sa...

Härligt att höra att fler är som jag!:)
Ha en fin lördag!
Kram Jenny

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin