torsdag 30 januari 2014

the incredible face mask

 
 
 
Jag har fått chansen att prova The incredible facemask, har ju kollat in den ett tag och tonårsdottern tipsade mig om den.
Därför var det ett passande tillfälle att prova den nu när jag ska försöka fräscha till mig lite inför nästa vecka.
 
Då är det nämligen dags för den efterlängtade Stockholm design week.
 
 




The incredible facemask  är en peel off mask som på bara några minuter tar bort pormaskar och orenheter och håller ansiktet rent och fräscht!
 
Vill du också prova, så kan du just nu köpa ett likadant testpaket som på bilden till ett rabatterat pris.(ett häfte med hudvårdstips ingår också)
 
Anger du koden meandalice50 i kassan får du hela 50% rabatt och betalar endast 74.50 sek.

(I paketet får du två stycken masker, en pensel samt häftet hudguiden som innehåller) hjälpsamma hudvårdstips samt instruktioner.
 
I kväll ska jag prova min mask och äntligen bli av med min vintertrötta hud i ansiktet.
 
Rynkorna kan jag ju tyvärr inte göra någonting åt, dom sitter liksom där dom sitter och är en del av mig, men däremot kan jag få en helt annan lyster genom att då och då hjälpa huden lite på traven med t.ex. med en skön ansiktsmask.
 
Håll utkik på instagram! Jag kanske skrämmer slag på er där under kvällen med en bild på mig med masken på. :)
 
 
Kram Susanne

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin